forum.gorna.net

Free зоната за Телнет клиенти.
Дата и час: 20 Яну 2018, 13:23

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Режим на клавиатурата:

Правила на форума


Натиснете за да видите правилата



Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 3 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Апр 2008, 19:39 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 13 Фев 2004, 01:37
Мнения: 122
Местоположение: Горна Оряховица
Когато купувате нещо по куриер, изискайте от подателя да отбележи и да се подпише в товарителницата, че колета може да се отвори преди заплащане. В такъв случай куриера иска да платите само куриерската услуга, която излиза около 5-10 лева. Оглеждате пратката и ако не отговаря на уговорката не приемате колета и не плащате наложния платеж.
Ако сте се уговорили с лицето, което ви предлага дадената стока, да отбележи проверка преди плащане и после се окаже, че е "забравил", тогава просто откажете пратката.


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Апр 2008, 02:50 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 03 Юли 2005, 22:29
Мнения: 95
Добавям нещо много важно по същият въпрос :

ИЗРИЧНО кажете на човека, който ще праща да се ПОДПИШЕ до отметката, която се слага за отваряне на пратката. Без подпис няма начин да ви позволят да я отворите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2010, 12:28 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 21 Ное 2004, 10:42
Мнения: 946
Местоположение: гр. Лясковец
Skype: petar_largo
Здравейте
Нека да добавя и някои пояснения относно цените и търговията с куриери.
Сравнил съм трите най-известни куриерски фирми.
Подредбата е според плюсовете и минусите на фирмата.
Разбира се, има и други куриери, които работят коректно!
Данните са за офисите на фирмите в гр. Горна Оряховица!!!
Всяка фирма предлага събиране/доставяне на пратки в периода от понеделник до събота.
Анализираните данни са за най-често използваните услуги, които предоставят куриерите. Има и допълнителни условия, които са единствено по желание на клиента, и оскъпяват допълнително пратката.

Изображение Speedy

Цени:
Изображение

Адрес: ул. Георги Измирлиев 2, вх. Б - партер
Работно време: Понеделник - Петък: от 09:00 ч. до 18:00 ч.; Събота: от 09:00 ч. до 13:00 ч.

+ Офиси в много градове;
+ 0,5% такса от наложен платеж, изплатени по банков път;
- "Икономичен пакет" с цени над останалите конкуренти, а срок за доставка - 2 дни.

Мнения на потребители:
EДOBOЛCTBO написа:
Понеже ми се случва с няколко пратки - нека го напиша и тук. НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПО SPEEDY. Няколко пъти плащам за експресна услуга, пратката пристига като икономична. Въпросът не е само в един лев разлика. Ако пускате пратка по SPEEDY в петък и платите тя да пристигне в събота, тя пристига в понеделник. Няма да описвам тук какви лични загуби може да донесе това. Мисълта ми е друга. Като уж много модерна компания SPEEDY имат кризисен център и отдел за рекламация. И двата отговарят само на мобилни телефони. Коства ви минимум 27 минути. 27 минути на мобилен телефон - 27 минути на прехвърляне - 27 минути унизително повтаряне на номера на товарителници (написани с краката на куриера), обясняване и глупави отговори от типа на: .".. Ми той куриерът пуниежи иъ зъбравил в иъднъ кола" или " Ми можи и дъ и идвъл, мъ дъ съ му свършили стикирити и дъ ни ви и уткрил". При SPEEDY няма такова нещо рекламация. Предполагам, че и тези мобилни телефони са импулсни и те работят за тяхна сметка.:) (:
Линк към оригинала - ТУК

Kroti написа:
Ползвам Спиди от създаването им. Имало е проблем с пратките, но не са се губили и са идвали навреме.
Писала съм оплакване в сайта им за забавени и недоставени пратки- отговарят веднага. Преди месец си правиха ново райониране или аз останах с такова впечатление, та имахме доста проблеми с пратките до поискване, все ни носеха пратките в офиса на Кукуш вместо на Сливница, който е на 100 метра от нас. Отчитането на пратките е точно, в началото имаше пропуски (първата година), но вече въвеждат товарителниците веднага при пристигане в офиса им и отчетите са точни.

Jose_Antonio написа:
Абсолютно съм съгласен и подкрепям призива да не се ползва "SPEEDY".
От личен опит мога да ви уверя,че работата там се върши изключително непрофесионално...На 29.12 миналата година ми се наложи от Пловдив да изпратя експресна пратка за една банка в София като куриерът ме увери, че документите , които пращам ще са в банката до края на работния ден.Тъй като документите бяха нужни за отпускане на заем и трябваше да са в офиса на банката най-късно до 30.12, приех дуните на куриера за "чиста монета" и палтих нужната сума.На 3 януари 2006 година обаче ми се обадиха от банката за да ме уведомят,че документите изобщо не са доставяни при тях и оттук тръгна едно ходене по мъките...Обаждам в пловдивския офис на споменатата куриерска фирма, откъдето ме успокояват, че до 10 мин. ще знам съдбата на изпратените от мен документи.След 30 мин. се обадих пак и ми заявиха,че работят по въпроса и щели да се обадят след 10 мин. с информация.След нови 30 мин. се обадих и им вдигнах скандал и това явно помогна,защото ми обясниха,че пратката се намира в София и до края на работния ден ще е доставена до банката."Учтиво ги помолих" това да стане не до края на реботния ден , а в рамките на 1-2 часа, след което получих уверерние,че ще се направи всичко възможно.След 3 часа ми се обадиха от банката, че документите са пристигнали.....Ето така работи "SPEEDY".

Изображение



___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Изображение Eконт експрес

Цени:
Изображение

Адрес: ул. Шейново №10
Работно време: Понеделник - Петък: от 09:00 ч. до 18:00 ч.; Събота: от 09:00 ч. до 13:00 ч.
Телефон: 0618 860239

+ Отвори преди да платиш;
+ Офиси в много градове;
+ Покупка с куриер (в Интернет и чужбина);
- 2,4% такса от наложен платеж;
- Най-високи цени сред конкурентите.

Мнения на потребители:
oщe eднa (Нерегистриран) написа:
Във вторник трябваше да получа пратка от интернет магазин, която да бъде доставена от Еконт, като според това, което ми казаха - преди обяд щяла да бъде извършена доставката.
Стана 13 ч., стана 14 ч.
Обадих се да попитам какво означава "до обяд".
Отговориха ми, че ще проверят и да се обадя след малко.
Обадих се пак.
Били звъняли на г-жа Х и не се били свързали.
Обяснявам, че нито знам коя е г-жа Х, нито имам нещо общо с нея и че аз съм с друго име, фамилия и т.н.
Диктуват моя адрес, моя телефон, но... друга фамилия.
Отново уточнявам, че това не е моето име и че на моя телефон никой не е звънял.
Отново проверка.
Куриер бил идвал да адреса, но нямало никой.
Пълни глупости! Не съм излизала никъде, апартаментът е малък, звънецът - силен. Няма шанс някой да е идвал и да не съм го чула.
Щяли да проверят какво може да се направи и затварят телефона.
Звънят ми - пратката щяла да бъде доставена до 17 ч.
Примирявам се, че ще съм "вързана" през целия ден и отменям поети ангажименти.
Към 16 ч. отново се звъни по телефона, отново търсят г-жа Х. Нямало никой на адреса - куриерът бил на адреса, но никой не му отварял.
Пак обяснявам, че аз не съм г-жа Х и освен това съм на адреса и никакъв куриер няма.
Отново следва прекъсване и след малко ново позвъняване.
Куриерът бил на съседната пряка и аз да съм слезнела долу и да го потърся?!!?!?
Тук нервите ми не издържаха.
1 - аз плащам куриерската такса за услуга "от врата до врата"
2 - наслушах се на една камара лъжи
3 - не мога да си представя как си оставям детето, юрвам се по улиците търсейки някакъв куриер, който я го има, я не.

Уточнявам, че адресът е абсолютно точен и ясен, леснооткриваем, има табели както с името на улицата, така и номерът на блока и входа са видими и ясно обозначени и вероятността някой да не може да го открие е =0 - т.е. или никой не го е потърсил, или е пълен идиот.
Заявих, че няма да търся куриера им по улиците и да бъде така добър да ми достави пратката или да я връща откъдето я е взел и да си гледат работата.

Следва поредното затваряне на телефона и поредното позвъняване.
Куриерът идвал, но аз да съм си била сдържала нервите и да не съм повишавала тон!

Специално гледах през шпионката.
При качването си на етажа куриерът огледа всички останали врати и тогава дойде при моята, т.е. видно беше, че за първи път идва на адреса и че "колегата е идвал на адреса, но никой не му е отворил" е 100% лъжа.

Преди няколко месеца пък два пъти ми се наложи да викам куриер, за да вземе пратка, която аз изпращам, но така и не изпратиха куриер. И двата пъти имах сериозни разправии с Еконт и се отказах да ползвам услугите им при изпращане на пратки. Вече съм убедена, че ще отказвам и да ми се изпращат пратки с тази фирма.

За съжаление последното ми приключение ми оставя неприятен спомен от пазаруването през интернет... а в случая магазинът няма никаква вина за това - те бяха изпълнили това, което зависи от тях, а именно - да изпратят поръчката ми. Неприятностите дойдоха от куриерската фирма.

Изображение

_________________
Истинското предназначение на човек е да живее, не да съществува.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 3 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Web Hosting by MyhostBG
Powered by Telnet Ltd. © 2009