forum.gorna.net

Free зоната за Телнет клиенти.
Дата и час: 22 Авг 2017, 13:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Режим на клавиатурата:

Правила на форума


Натиснете за да видите правилата



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 65 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2008, 23:01 
Offline
Think. Feel. Drive.
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 16:25
Мнения: 8063
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
МОТОАВАНГАРД Chevrolet Lacetti

Chevrolet Lacetti

Новата топ- версия в модификационната гама на Chevrolet Lacetti придава изключително висока доза динамика на понятието компактен автомобил. Lacetti Sport е разработен на базата на популярната петврата версия на модела, но сега е станал още по- спортен благодарение на петнадесетцоловите алуминиеви джанти, оптимизираното окачване, интегрираните фарове за мъгла и мощния двигател.

В интериора на Chevrolet Lacetti Sport правят впечатление цялостна кожена тапицерия на седалките, волана и скоростиня лост, металните апликации и допълнителните декоративни акценти. В оборудването на автомобила са включени климатична инсталация, жабка с охлаждане, електрическо управление на четирете стъкла, електрически регулируеми външни огледала, аудиосистема Blaupunkt с шест тонколони и дистанционно управление от волана, и др.

Chevrolet Lacetti Sport разполага с 1.8 литров бензинов двигател с максимална мощност 121 конски сили. С негова помощ, автомобилът е в състояние да се ускори от 0 до 100 км/ч за 9.8 секунди и да развие максимална скорост на движение от почти 200 км/ч.

_________________
F.C. Barcelona


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2008, 00:31 
Offline
Think. Feel. Drive.
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 16:25
Мнения: 8063
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
МОТОАВАНГАРД Jeep Patriot

Jeep Patriot

Принадлежащата на концерна Chrysler офроуд-марка Jeep вече има нов базов модел. Неговото име е Patriot, като автомобилът отново демонстрира класическия дизайн на Jeep.
Compass беше моделът, който указа посоката на развитие за малките модели на богатата на традиции американска марка. Jeep Patriot е изграден именно на технологичната платформа на споменатия компактен SUV. Само че докато Compass е представител по-скоро на класата на градските всъдеходи и съответно надали допада на най-коравите фенове на Jeep, Patriot е издържан в класическия стил на фирмата и голямата част от меките извивки за заменени от строги ръбове.

Компактен SUV в класическия стил на Jeep

Patriot изненадващо се оказва дори малко по-изгоден от своя по-зализан събрат, което е още един аргумент в негова полза. От своя страна обаче това, което се намира под ламарините на автомобила, оставя известно съмнение, че тук името Jeep стои напълно на място. Под предния капак работи напречно монтиран двигател, който при нормални условия задвижва само предните колела – типично за модел от компактния клас, но не и за истински високопроходим модел.

За задвижването на автомобила се грижи 2,4-литровият бензинов четирицилиндров двигател, който вече е познат от модели като Sebring, а може би по-разумната му алтерантива е идващият от VW четирицилиндров турбодизел, работещ с технологията помпа-дюза. При регистриране на загуба на сцепление от страна на предните колела част от въртящия момент автоматично се прехвърля към задния мост чрез електронно управляван ламелен съединител. Последният може да се заключва, осигурявайки разпределение на тягата към предните и задните колела в съотношение 50 към 50 – най-после един характерен белег за всеки истински Jeep.

Добра активна безопасност благодарение на системата ESP

Въпреки че в техническото снаряжение на този Jeep липсва понижаващ режим на трассмисията, автомобилът се справя отлично с по-леки задачи извън пътя от типа на предприемането на семейни излети. На твърда настилка също няма неприятни изненади: системата ESP е серийна, а комфортът е напълно задоволителен и при дълги преходи. Jeep Patriot ще стъпи на европейските пазари в края на тази година.

_________________
F.C. Barcelona


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2008, 00:46 
Offline
Think. Feel. Drive.
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 16:25
Мнения: 8063
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
МОТОАВАНГАРД Opel Astra Sedan

Opel Astra Sedan

Opel разшири гамата на своя бестселър Astra до седем модела благодарение на елегантния седан с четири врати.
Новият седан се отличава с прогресивния, идеално балансиран дизайн на Astra с динамична линия и отлично поведение на пътя, съчетано с високи стандарти по отношение на безопасността. Дизайнерите на новия модел са възприели дългото междуосно разстояние (2703 мм) на версията Caravan, което гарантира забележителен простор на задните седалки и багажното пространство. С дължината си от 4587 мм, обем на багажника 490 литра и широчина и височина съответно 1753 мм и 1458 мм, седанът с четири врати се позиционира като представител на горния сегмент на фамилните автомобили.

Силово предаване и ходова част – четири двигателя, подчертана динамика и висока безопасност

Четири модерни двигателя ECOTEC съставляват моторната гама на новата версия седан с четири врати на Astra – два бензинови (1.6-литров/115 к. с., 1.8-литров/140 к. с.) и два дизелови (1.3-литров/90 к. с., 1.7-литров/100 к. с.). Изборът от трансмисии включва пет и шестстепенни ръчни предавателни кутии, четиристепенен автоматик, както и модернизираната полуавтоматична трансмисия Easytronic.

Astra предлага отлична динамика и прецизно поведение на пътя с високо ниво на безопасност, основаващо се на ходовата част IDS (Interactive Driving System) с предно окачване тип McPherson и патентованата система с торсионна греда на задния мост. Сред серийните мерки за безопасност на всички варианти на Astra са предните дискови спирачки, ABS, система за стабилност при спиране в завой CBC (Cornering Brake Control), система за подпомагане на водача при внезапно спиране както и електрохидравличния сервоусилвател на кормилната уредба EHPS (Electro-Hydraulic Power Steering). ESP Plus се предлага допълнително при всички версии на модела.

Акценти в оборудването – авангардна технология в компактния клас

Новият Astra седан може да отговори на всички желания на взискателния клиент със своето високо ниво на серийно оборудване. Моделът предлага и допълнителни технологични акценти от богатата гама от оборудване на Astra, като биксенонови предни светлини, система за подпомагане на потеглянето по наклон HAS (Hill Start Assist), допълнително електроотопление Quickheat и сензори за паркиране ParkPilot в задната част.

Новата Astra седан предоставя три нива на оборудване - Essentia, Enjoy и Cosmo.

_________________
F.C. Barcelona


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 16 Юни 2008, 01:21 
Offline
Think. Feel. Drive.
Аватар

Регистриран на: 19 Яну 2005, 16:25
Мнения: 8063
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
МОТОАВАНГАРД TOYOTA TUNDRA

TOYOTA TUNDRA

На разположение на обновената Toyota Tundra ще бъдат три бензинови двигателя – един 4,0-литров V-образен шестак (236 к.с. 360 Н.м) и два агрегата V8 с работен обем съответно 4,7 л (276 к.с. 425 Н.м) и 5,7 л (381 к.с. 545 Н.м). Естествено, всички налични трансмисии са автоматични - 5-степенна при 6-цилиндровия мотор и 6-степенна при V8. В стандартното оборудване е включена и двустепенна разпределителна кутия с електронно управление.

Отпред окачването е на пружини, а отзад са приложени многолистови ресори, чиято товароносимост достига 1 тон при максимално допустимо общо тегло 3,5 тона. За спирането се разчита на вентилирани дискови спирачки на всички колела, а при гумите има избор между 18-цолови със стоманени джанти 255/70R18 и 20-цолови с алуминиеви джанти 275/55R20.

В зависимост от избрания вариант на кабината и легена дължината на пикапа варира от 5,33 до 5,81 м при междуосие съответно 3,22 и 3,70 м. Цените в САЩ стартират от $22 290 за варианта с единична кабина, като най-скъпата модификация CrewMax струва $27 685, в които са включени почти всички възможни екстри.

Единствената лоша новина е свързана със средния разход на гориво, който се колебае между 15 и 18 л/100 км (според производителя). Предполага се, че другата пречка пред европейските клиенти на Toyota – хомологацията, може да бъде преодоляна с единични разрешения по същия начин, както при повечето американски автомобили.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Toyota неотдавна приключи тестовете за сблъсък на четирите си най-големи пикапа. Toyota Tundra справедливо се прояви като най-добър автомобил и порази на тестовете Chevrolet Silverado/GMC Sierra, Dodge Ram и Ford F-150. Tundra-та получи оценка Добър на изпитанията при челен удар. Chevrolet Silverado/GMC Sierra получи Среден, докато Dodge Ram и Ford F-150 получиха Слаб. Този голям контраст на тестовете нареди Toyota Tundra на първо място по защита на шофьора и пътниците.


Изображение Изображение Изображение
Изображение Изображение Изображение
Изображение Изображение Изображение

_________________
F.C. Barcelona


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2015, 11:28 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2015, 11:24
Мнения: 1
RoMeO_156_GTA написа:
Изображение

МОТОАВАНГАРД Fiat Grande Punto

Серия от предването на Аспарух Минчев - МОТОАВАНГАРД

Автомобилът, който предаването разглежда в този епизод е Fiat Grande Punto


Стар епизод е ,но дано ви хареса 8)
P.S Butt спазвам твоя модел ,дано нямаш нищо против :D



Как мога да го изтегля?


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 65 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Web Hosting by MyhostBG
Powered by Telnet Ltd. © 2009