forum.gorna.net
http://forum.gorna.net/

МОТОАВАНГАРД
http://forum.gorna.net/viewtopic.php?f=51&t=79353
Страница 3 от 4

Автор:  Butt [ 08 Дек 2007, 19:21 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Peugeot 407 Coupe

407

Старото Peugeot 406 Coupe беше една от най-добре изглеждащите коли на пътя и то на добра цена, имайки предвид някои от конкурентите на модела. Peugeot имаха незавидната задача да го заменят с нещо още по-специално. Така 407 Coupe е нещо уникално и веднага прави своя предшественик да изглежда остарял.

Ако 406 Coupe бе хубав, то 407 Coupe е нещо напълно различно и притежава такова присъствие, за което старото 406 би могло само да мечтае – и всичко това е постигнато въпреки голямата уста на автомобила, типична за всички нови модели на Peugeot. Погледнато в профил, купето прилича малко на Aston Martin, въпреки че при френския автомобил е наблегнато повече върху детайлите – представете си Aston Martin, адаптиран от Hyundai за корейския пазар. Странно е, че 407 Coupe е доста по-голямо от седана – по-дълго със 139мм и по-широко с 57мм. Базата от 2725мм е останала същата, а просветът е намален с 46мм.

Колата определено не е просто скъсена версия на седана. 407 Coupe разчита на стила. Отворете дългата врата на водача и виждате нещо, което е по-хубаво от видяното отвън: интериорът изглежда толкова луксозен – всичко е кожено, като дори има кожени елементи по предното табло. Благодарение на умелите преценки на инженерите има пространство за краката, колкото и в седана, но това е купе, заради което отзад има само две индивидуални места. Обаче какви места – все едно сядате в удобен фотьойл. Дори багажното пространство е впечатляващо, въпреки че ще ви трябва по-малки багаж като размери, за да преминe през тесния отвор.

V6 дизелът на Jaguar/PSA е познат, но е успял да стане още по-плавен и тих... всъщност е толкова тих, че ако прозорците са затворени, никога не бихте разбрали, че карате дизелов автомобил. Освен това е оборудван с прекрасна шестстепенна автоматична трансмисия, която сменя предавките просто неусетно и винаги изглежда, че сте на точната предавка. Цялата тази система е всичко друго, но не и остаряла и поставя стандартите в този клас за изтънченост.

Както и при други модели, 2.7-литровият турбодизел развива 205 к.с. и още по-полезните 447 Нм въртящ момент. Ускорението до 100 км/ч се минава за 8.5 секунди, което е равно на това на седана. Французите твърдят, че максималната скорост на седана и купето е една и съща – малко под 230 км/ч. И какво става – оказва се, че купето не е по-бързо от седана. Не се притеснявайте, а просто изчакайте 407 Coupe GT, който е много по-способен и е истинска бърза, безопасна кола, с която лесно да се изпреварва в трафика.

Автор:  Butt [ 08 Дек 2007, 20:44 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Honda Civic

Honda Civic

Безспорно инженерите на Honda са създали уникален автомобил, който слага началото на нов етап в автомобилната индустрия.
Новият Civic се забелязва веднага на пътя. На практика дизайнът на автомобила носи духа на Honda, защото провокира.
Civic - осмо поколение е с 35 мм по-къс и с 35 мм по-нисък от предшественика си, но пък е с 65 мм по-широк. С новите си размери и изключителната си аеродинамика, автомобилът много напомня състезателна кола.
Физиономията му е по-различна, по-агресивна и много стилна. Традиционната решетка е заменена с модерен стъклен панел, в които са скрити фаровете, мигачите и дори емблемата. Фаровете за мъгла са свалени ниско долу до радиаторната решетка. В тях е вграден светлинен датчик, който им позволява да се включват и изключват автоматично. Дръжките на предните врати са с нов дизайн, а задните са скрити и не се забелязват. Спойлерът на задното стъкло е направен от пластичен материал, в който е вграден третия стоп. Благодарение на него и на изключителната аеродинамика, автомобилът няма задна чистачка, което е изключение за хечбек. Панорамният стъклен покрив с централна прибираща се щора открива необикновена гледка и добавя елегантност. Отличителни елементи в задната част на автомобила са двата триъгълни ауспуха . При дизеловата версия има специални отвори преди декоративния накрайник, откъдето излизат твърдите частици и по този начин ауспусите остават блестящи. Задните светлини също са събрани в един общ стъклен панел, който обхваща и мигачите и достига до ъглите на колата.
Шофьорът е заобиколен от футуристична и високотехнологична обстановка, където всеки детайл е поставен на точното място.
Ново табло, нови седалки, нов покрив, напълно нов интериор. Вътрешността на Civic се определя от три основни приоритета – стил, изпълнение и многофункционалност.

Таблото е напълно преобразено, така че най-важните функции са максимално достъпни и лесни за управление. Разделено е на два цифрови дисплея. Горният показва скорост, предупредителни светлини, а долният 3D дисплей играе ролята на мултиинформационно табло..
Спортно е и запалването – поставяте ключа, натискате стартовия бутон и потегляте. Спортни са и алуминиевите педали, а скоростният лост е така разположен, че да улеснява процеса на шофиране.
Мултифункционалният волан изцяло допълва стилния интериорен дизайн. В горния ляв ъгъл са разположени бутоните за управление на аудиосистемата, а на противоположната страна управлението на автопилота. Долу от ляво са командните бутони за навигационната система и съответно в дясно са копчетата за мултифункционалното табло.
Двузоновият климатроник позволява самостоятелно регулиране на температурата на двете предни места. Отделен въздуховод в жабката може да охлажда напитките поставени там.
Висококачествените материали и ергономичният дизайн на седалките осигуряват спокойно и удобно пътуване, както за шофьора, така и за пътниците. Най-важните мебели в автомобила са направени от дълготрайни и ефектни материали, перфектно съчетани с интериора.
Новият Civic се предлага с три двигателя.
Най-масовият е с обем 1.4 л и с мощност 83 к.с. Този двигател отлично се представя в Honda Jazz и дава завидна пъргавина, въпреки малкия си обем. Към него е добавена и системата “Drive by wire”.
По-мощният бензинов мотор е напълно нов и е разработен специално за Civic. Той е с обем 1,8 л и с 140 к.с. при 6300об/мин., с въртящ момент 174 Nm при 4200 об/мин.

Новата VTEC система забавя затварянето на всмукателните клапани при ниски обороти, като така се получава ниско ниво на компресия и икономия на гориво. Благодарение на това и на новите системи за контрол на работата на двигателя се постига нисък разход на гориво, като в мотор 1,5 л и ускорение равно на това на 2,0 л.
Дизеловият двигател е познат от Accord и CR-V- 2,2 i-CTDi с мощност 140 к.с. Двигателят при Civic се стартира от бутон, когато контактният ключ е в положение 2. Във всички коли е вграден 4-то поколение имобилайзер, което позволява по бързо стартиране на двигателя и при по-малък ток на акумулатора разпознава ключа. Характерно за дизеловия двигател на Honda е непостижима горивна икономичност, консумацията е минимална на изминати 100 км, като в същото време дава голяма мощ.
Към двигателите на осмото поколение Civic за пръв път в сегмента С се монтира серийно 6-степенна механична трансмисия, а към бензиновите и 6-степенна автоматична трансмисия - i-SHIFT. Технология, която е събрала в себе си два типа механична и автоматична трансмисия. Автоматичната трансмисия е на базата на механичната с няколко допълнителни компонента.
Автомобилите на Honda винаги са се славели с безопасността си, която осигуряват на пътниците и пешеходците. Новият Civic не прави изключение и определено е по-добър от доста модели в сегмента. На краш тестовете на EuroNCAP колата получи 5 звезди при челен и страничен удар, 3 звезди за защита на пешеходците и 4 звезди за защита на децата. Освен традиционните ABS и електронна система за разпределение на спирачното усилие (EBD), в моделите има и система за стабилност на автомобила (VSA), която помага на водача за по-добър контрол на колата при ускорение, спиране, внезапни маневри за промяна на посоката на движение, боксуване и спирачно поднасяне. Тази система се монтира за пръв път на автомобил от сегмент С и включва още спирачен асистент за критични ситуации (Brake Assist). Пълната защита на шофьора и пътниците се осигурява от предни и странични въздушни възглавници, както и от предните и задни възглавници тип завеса.
В далечната 1972 г. Honda пусна първото поколение Civic. За 34 години Civic се превърна в най-успешния модел на компанията, като достигна 1/3 от световните й продажби в над 160 страни.


Изображение Изображение Изображение

Автор:  PaPa-J [ 09 Дек 2007, 04:31 ]
Заглавие: 

ко да си говорим ...малко са колите с толкова еволюирали модели..

Автор:  Butt [ 09 Дек 2007, 17:20 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД VW EOS

EOS

Volkswagen Eos ще се предлага с избор между пет двигателя с максимални мощности от 85 кВт или 115 конски сили до 184 кВт или 250 конски сили. В богатото стандартно оборудване на автомобила ще бъдат включени електронна стабилизираща програма, климатична инсталация, електрически стъкла, алуминиеви джанти, волан с кожена тапицерия, предни и специални странични предпазни въздушни възглавници, както и активна ролбар система за главите с време за реакция от максимум 0.25 секунди.

Базовата цена на Volkswagen Eos в Германия е 25 950 евро.

Автор:  Butt [ 09 Дек 2007, 17:46 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД JEEP Commander

JEEP Commander

Сполучлив двигател, но за съжаление висок разход на гориво

Повече от позитивно може да се нарече представянето на дизеловия двигател, който определено е най-смисленият избор за този автомобил, особено съпоставен с двата лакоми осемцилиндрови двигателя в гамата на модела. Трилитровият V6-турбодизел идва от Mercedes и предлага отлична тяга още от ниските работни режими, за недостиг на мощност е абсурдно да се отваря дори и дума, а маниерите на работа са достойни за пример. Последното допълнение към извънредно хармоничното задвижване е перфектно настроената, плавно превключваща петстепенна автоматична трансмисия. Все пак силовото предаване има и един свой недостатък: тестовият разход на гориво от 12,9 литра на 100 км показва недвусмислено, че задвижващият агрегат не се чувства точно като у дома си под предния капак на Commander – нека не забравяме, че собственото тегло на презокеанския крайцер е над 2,3 тона, а за аеродинамичните му показатели е по добре тактично да замълчим…
Силата на този автомобил е на магистралата и извън утъпканите пътища.
При движение по магистрала автомобилът радва със стабилното си праволинейно движение, ниското равнище на шумове и комфортната работа на окачването. Изобилстващите със завои пътни участъци положително не са любими на Commander – в такива условия усещането, че той е по-голям и най-вече по-тежък от Grand Cherokee става почти натрапчиво, а работата с кормилната уредба изисква доста употребата на доста физическа сила. Което обяснява защо американците определят този автомобил като представител на т.нар. Trucks… Този Jeep действително показва достатъчно сигурно поведение на пътя, но спирачките показват силно отслабване на ефективността си при по-силни натоварвания, което не може да бъде толерирано по никакъв начин.
при движение по второкласни пътища окачването започва да реагира доста по-грубо през неравностите, но все пак не бива да забравяме, че това е всъдеход, който разполага с всичко, необходимо за преодоляване на трудно достъпни терени. Commander се предлага серийно с три блокируеми диференциала, като всичко действа изцяло по електронен път. Подобна безкомпромисна Offroad-техника в този концерн може да се намери единствено в произвеждания под същата марка Wrangler Rubicon, както и под внушителната опаковка на живата класика G на Mercedes. Или казано накратко: който търси в лицето на Commander надежден партньор в преминаването през тежки изпитания, в никакъв случай няма да остане разочарован от него.

Автор:  Butt [ 12 Дек 2007, 14:45 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Chrysler 300C Touring

300C

Освеженият Chrysler 300C, във версиите си седан и комби, ще предложи на бъдещите си собственици още по- голям лукс и внимание към детайлите.

Към и без това дългия списък на стандартно оборудване на дебютиращия по време на франкфуртското изложение модел са добавени интегрирани в седалките предпазни въздушни възглавници, предаде auto-press.net

Изцяло нови при модела са инструменталното табло и дизайна на централната конзола, представени са няколко нови материала за интериора, добавено е LED осветление за предния чашкодържач, както и за предните и задните странични джобове във вратите, налична е и инфоразвлекателната система MyGIG, която се предлага в комбинация и с навигационна система.

Chrysler 300C Sedan и Touring отново ще бъдат налични във варианти с бензинови двигатели 2.7 литра V6, 3.5 литра V6, 5.7 литра HEMI® V8 и с трилитров V6 дизелов мотор.

Автор:  Butt [ 12 Дек 2007, 20:46 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Audi Q7

Audi Q7

326 конски сили и 760 Nm въртящ момент – Audi с гордост представят най-мощния дизелов SUV на световния пазар. V8 двигателят е истинско творение на изкуството със своето директно common rail впръскване на горивото и пиезоинжектори. Той е забележителен не само с чудесната си производителност, но и демонстрира отлична ефикасност: 4.2-литровият TDI има среден разхода на гориво от само 11.1 литра дизелово гориво на 100 километра.
Audi Q7 концентрира силата на V8 TDI мотора с вместимост 4.2 литра в една концепция за автомобил, която впечатлява с гъвкавостта и спортния си дизайн. Въпреки че беше дебют за компанията, серията Q7 положи нови стандарти в сегмента. Сега с 4.2 TDI Audi вдига летвата още по-високо.

Двигателят

Под капака лежи най-големият дизелов двигател, който марката предлага. 4.2-литровият V8 мотор вече захранва луксозния салон на новата A8. Той генерира мощност от 326 к.с. и 760 Nm въртящ момент при обороти между 1,800 и 2,500 об./мин. Най-мощният SUV на пазара всъщност има характеристики на спортен автомобил. Новото Audi Q7 ускорява от положение на покой до 100 км./ч. за 6.4 секунди и има максимална скорост от 236 км./ч. Тези числа също са нови най-добри постижения в този клас.

Трансмисията

Audi Q7 4.2 TDI предава мощността чрез шестстепенна tiptronic скоростна кутия и спортно пригодено quattro задвижване. Тъй като типтроникът на Audi Q7 е създаден за високи обороти още от самото начало, няма нужда да бъде специално подготвян за сътрудничеството си с дизеловия V8 двигател. DSP програмата за динамично превключване на скоростите се ориентира по стила на водача и по характеристиките на пътя. Адаптираното пневматично окачване на Audi е стандартно за модела и обединява перфектно възможността за динамично управление с комфорта на луксозната класа.
Q7 идва и със специална спортна програма S programme, която осигурява още по-динамично движение на автомобила. Шофьорът може да се намесва в управлението й по всяко време чрез скоростния лост или чрез монтираните на волана минилостове, които са опция при закупуването.

Окачването

Както всички останали модели на Audi Q7, 4.2 TDI има самоблокиращ централен диференциал с асиметрично/динамично разпределяне на въртящия момент. При нормално функциониране на двигателя мощността се разпределя 40% към предната ос и 60% към задните гуми. При разлика в стабилността и поведението на автомобила това съотношение се коригира автоматично. Тази ултрамодерна quattro технология осигурява спортни характеристики, напомнящи за автомобил със задно задвижване, и изключителна пъргавина и прецизност на завиването.

Шофьорът на Audi Q7 4.2 TDI може да пригоди независимото окачване в три конфигурации – от много спортно до много удобно. Разстоянието до пътя може да бъде увеличено до 205 милиметра, а задницата на автомобила може да бъде снижена със 71 мм. за по-удобно движение.

Servotronic управлението е особено прецизно и създава чувството за отличен контакт с пътя. Audi Q7 4.2 TDI се движи на спортни 18-инчови джанти с 255/55 гуми. Зад тях четирите дискови спирачки, които се охлаждат вътрешно, са с доста щедри измерения – диаметърът при предната ос е 350 мм., а при задната достига до 358 милиметра.

Оборудването

Коженият пакет е стандартен за новото Audi Q7 4.2 TDI. Той включва орнаменти от три различни вида дървени или алуминиеви повърхности и тапицерия на седалките от Cricket кожа. Разбира се, предните седалки се затоплят електрически.
Бордовият компютър, системата за cruise control и мултифункционалният волан допълнително увеличават комфорта на шофьора по време на път. Луксозната система за контрол на въздуха в автомобила пък отдавна е стандарт. Особено практично е отваряне на задната врата по електронен път, а самият ъгъл на отваряне може да бъде програмиран.

Може би най-важното - сигурността

Богат асортимент от системи за сигурност прави карането на този SUV по-безопасно от всякога. Нова технология, която се радва на своя дебют именно при Audi Q7 4.2 TDI е Audi lane assist. Тя информира, когато по невнимание бъде настъпена разграничителната линия между платната при скорост по-голяма от 65 км./ч. Ако системата е активирана и водачът, без да сигнализира, промени траекторията на автомобила, lane assist пуска вибриращ импулс по волана, за да алармира за възможно навлизане в насрещното платно.
Side assist системата на Audi е базирана на радарна технология, за да следи т.нар. сляпа точка и да информира водача, ако е опасно да се извърши смяна на платната. Напредналата Audi система за паркиране ползва камера, която показва обстановката зад автомобила.

Разнообразие от варианти

Безброй интересни екстри могат да бъдат включени допълнително към динамичните измерения на екстериора на дългия цели 5.09 метра Q7: 21-инчови гуми, стъклен покрив открито небе или система от релси за по-обемно багажно отделение, което вече побира спокойно до 2035 литра. Както всички Audi Q7 модели досега, 4.2 TDI се предлага във варианти с 5, 6 или 7 седалки. Скоро ще бъде пусната и серия с места за 4 пътници.

Автор:  Butt [ 12 Дек 2007, 21:06 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Mercedes R320

R-class

През 2002 г. Mercedes-Benz представиха пред публика революционната концепция R-Class. Три години по-късно продължителните изследвания и разработки доведоха до появата на серийния вариант на модела. Новата R-Class ще се появи на пазара в Северна Америка през есента, а за Европа продажбите ще стартират в началото на 2006 г. Безпрецедентният дизайн на тази нова категория автомобил ще обединява предимствата на MPV, SUV, комби и класически седан. И ако линията е сложен и прецизен комплекс от изключителни характеристики, то пътното поведение на новата R-Class може да се опише единствено с динамиката, която само V6 и V8 двигателите на Mercedes-Benz могат да предоставят. Мощността на новите силови агрегати е между 224 и 306 к.с. V8 агрегата под капака на R 500 позволява на автомобила да се ускори до 100 км/ч за 7,0 секунди и да достигне максимална скорост от 245 км/ч. Нови стандарти в класа на кросоувърите ще наложи V6 двигателя. Той ще е с максимален въртящ момент от 510 Нм при 1600 об/мин. Към агрегатната гама ще се присъедини и 6-цилиндров дизел с трето поколение common rail система на впръскване. Той ще предлага изключително занижени нива на вредни емисии и разход на гориво при R 320 CDI от 9,3 л/100 км. Всички двигатели на новата R-Class ще са оборудвани с 7-степенна автоматична предавателна кутия 7G-TRONIC. В допълнение постоянното задвижване на четирите колела заедно с ESP и адаптивното въздушно окачване ще превърнат новата R-Class в автомобил подходящ за всякакви условия без компромиси по отношение на комфорта и стабилността.

Автор:  Butt [ 12 Дек 2007, 21:07 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Volvo C70

C70

Volvo C70 e автомобил за горещи нощи. Той е първият купе/кабриолет в премиум сегмента, който разполага едновременно с подвижен твърд покрив и с места за 4 души. Неговата трансформация става реалност, благодарение на високотехнологичния покрив от 3 части, разработен съвместно с именитото дизайнерско студио „Pininfarina”. За по-малко от 30 секунди Volvo C70 се превръща от елегантно купе в секси кабриолет!

Редица нововъведения, някои от които се срещат за пръв път на пазара на автомобилите тип кабриолет, ви карат да се чувствате сигурни като в майчина прегръдка. Уникална, например, е монтираната във вратите Въздушна завеса (IC), която в случай на активиране се издува нагоре.

Удоволствието от управлението на това бижу е гарантирано от двигателите, достойни и за най-капризните автомобилни фенове. Насладете се на 230 к.с. с високотехнологичния Т5 двигател или пък покажете своята грижа за околната среда като изберете 180-те к.с. на дизеловия екологичeн D5. Вие решавате!

Автор:  Butt [ 12 Дек 2007, 21:17 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Volvo S60R

S60R

Volvo S60R с активно окачване и електронно контролираното задвижване на 4-те колела е най-напредничавият модел, създаван от шведския автомобилен производител. Активното окачване се базира на технологията “Four-C”. Чрез нея, в комбинация с преразпределението на въртящия момент към колелата, всеки амортисьор се регулира електронно и напълно индивидуално.

Поведение според желанието

Три контролни бутона, разположени в средата на инструменталния панел, са ключът към настройките на окачването: “Comfort”, “Sport” и “Advanced Sport”.
Настройката “Comfort” увеличава мекотата на окачването и предпазва купето от неравните участъци по пътя. Това е идеалната настройка за градско шофиране и семейни излети сред природата, но преди всичко за хлъзгави повърхности, когато автомобил с “меко” окачване е по-лесен за управление.
С настройката “Sport” окачването се оптимизира за нормално шофиране, но най-вече за движение по лъкатушещи пътища с висока скорост. В тази настройка R-окачването предлага на шофьора добре балансирана комбинация от удоволствието при шофирането, комфортното пътуване и сигурния контрол.
Когато шофьорът натисне бутона “Advanced Sport”, Volvo S60 R се превръща в истински спортен автомобил. За любителите на спортното каране окачването е оптимизирано за максимално сцепление във всички ситуации, особено при висока скорост и остри завои. В този режим автомобилът може да бъде използван и за пистови състезания.
Volvo S60 R разполага с електронно контролирана система AWD (All Wheel Drive). Двойното предаване осигурява най-доброто ускорение на всякакви пътни настилки, съчетавайки го с изключително стабилно поведение на пътя.

Бърз и прецизен отговор

Бързият и прецизен отговор на волана е жизнено важен за автомобил като Volvo S60 R. Затова той е оборудван със сервоусилване на волана с променливи степени. Програмиран е да дава максимална серво-подкрепа на волана при паркинг-маневри и “втвърдява” волана с повишаване на скоростта.
Volvo S60 R разполага със спирачки, които отговарят на високите характеристики на автомобила. Спирачките Brembo са с четири бутала, а алуминиевите спирачни апарати допринасят за бързо отвеждане на топлината и намаляване теглото на колелата. Пониженото тегло на колелата означава по-добър контакт на гумите с пътя. Volvo S60 R има само 36 метра спирачен път от 100 до 0 км/ч.

Забележителна мощност

Volvo S60 R се задвижва от високотехнологичния пет-цилиндров, редови турбо двигател с обем 2,5 л. Забележителните 300 конски сили мощност при 5250 оборота в минута и 400 Nm въртящ момент между 1950 и 5250 оборота в минута, поставят R-двигателя сред лидерите от гледна точка на литрова мощност - 119 конски сили на литър. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, а ускорението на S60 R от 0 до 100 е само 5,7 секунди. Компактната 6-степенна ръчна скоростна кутия е нова разработка на компанията Volvo Cars, а 5-степенната автоматична трансмисия е тип Гиъртроник, което позволява и ръчно превключване на предавките.

Автор:  Butt [ 18 Дек 2007, 21:08 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Saab 9-3

9-3

Най-новото попълнение в продуктовата гама на Saab - уникалният Saab 9-3 вече е в България.

На премиерата на новото поколение Saab 9-3, в духа на специално организирана скандинавска вечер, с много лед и изненади за гостите, изпълнителният директор на Скандинавия Моторс за България Начо Симеонов представи моделите Saab 9-3 SportSedan и Saab 9-3 SportCombi.

Новият Saab 9-3 предлага впечатляващ агресивен силует, който отразява множеството технологични иновации за отлично поведение на пътя, сред които прецизната система за независимо задвижване на четирите колела и разнообразната гама от още по-мощни дизелови, бензинови или BioPower (E85) двигатели.

Отличителната предница на новия 9-3, вдъхновена от концептуалния модел Aero X на Saab, притежава дизайн, който със сигурност ще се превърне в основа за автомобилите от цялата спортна гама на шведската компания.

Системата за независимо задвижване на четирите колела Saab XWD се предлага ексклузивно за моделите SportSedan и SportCombi и предлага допълнителни възможности за контрол на автомобила, благодарение на електронни нововъведения като задния диференциал за ограничаване на хлъзгането на пътя.

Спортният дух на модела се изявява и в разнообразието от мощни двигатели с три различни типа гориво - Saab предлага избор между иновативния 1,9-литров двустепенен дизелов двигател с мощност 180 к. с. и бензинов V6 двигател с обем 2,8 литра и мощност 280 к.с., а третото предложение е 2,0-литровият мотор на Saab BioPower, който осигурява мощност от 175 к.с. при зареждане с бензин и 200 к.с. - с биоетанол Е85 в резервоара.

Автор:  Butt [ 18 Дек 2007, 21:23 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Peugeot 308

308

Ето го последния хечбек на Peugeot, моделът от среден клас 308, който ще замени досегашния 307 и както се твърди ще се предлага и във вариант с две врати. Още не са обявени официалните данни, но се говори, че колата е нараснала на дължина с 4 см до 4,25 м, а височината е леко намалена в сравнение с 307.

Базовият модел ще е оборудван със същия 1,6-л двигател, който задвижва и 207, и е с мощност 120 к.с. Ще има и турбо вариант с обем 1,6 л и мощност 150 к.с., разработен съвместно с BMW, а топмоделът ще е 2,2-л турбодизелов мотор с мощност 170 к.с.

Продажбите ще започнат към края на годината, след дебюта на колата през септември на автомобилното изложение във Франкфурт. Година след това ще се предлагат и нови версии купе-кабриолет и комби, а се говори дори и за разработката на кросоувър.

Автор:  Butt [ 08 Яну 2008, 22:05 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Hummer H3

Hummer H3

Автомобилният гигант GM държи правата на марката HUMMER от 1999 г. Н3 дебютира на североамериканския пазар през 2005 г. и има голяма заслуга за челното място на марката по продажби в този клас автомобили. Н3 е по-малък и по-достъпен като цена, но въпреки това притежава традиционните дизайн и несравнима високопроходимост за HUMMER. Освен в САЩ, продажбите са нараснали и по целия свят – 82 000 продадени автомобила през 2006 г, в сравнение с 61 000 през 2005 г.


HUMMER H3 е оборудван с 3,7-л двигател Vortec на GM с два горно разположени разпределителни вала и променливо газоразпределение. Двигателят е специално разработен за такъв тип автомобили и е с мощност 242 к.с. при 5600 об/мин и максимален въртящ момент 328 Nm при 4600 об/мин. Това е и първият модел на HUMMER, който се предлага с 4-степенна Hydra-Matic 4L60 автоматична или 5-степенна механична трансмисия. Има и електронно контролирана система за постоянно задвижване на 4-те колела, допълнена от електронна стабилизираща система и тракшън контрол, а като опция се предлага и блокаж на задния диференциал. Н3 може да гази през вода с дълбочина 407 мм със скорост 32 км/ч, или в 610 мм вода със скорост 8 км/ч. Може да преминава и вертикални препятствия с височина до 407 мм, за което спомага просветът от 219 мм. Може да подхожда към 37,5-градусов наклон или да потегля по 35,5-градусов наклон. Компактните му размери му дават и по-голяма маневреност – минималният радиус на завоя му е 11,3 м, което е полезно при градско шофиране.

Автор:  Butt [ 08 Яну 2008, 23:40 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Mitsubishi Lancer X

Lancer X

Ето че малко след европейската си премиера новият Mitsubishi Lancer Sports Sedan е вече и в България. Моделът, който има 35-годишна история, не само че е изцяло обновен и е запазил всичките си традиционни преимущества, добавяйки още положителни черти към портфолиото си, не е станал достъпен за всички любители на седаните с японското качество и поведение. Може би неслучайно и от Балкан Стар се надяват нивото на продажбите от модела у нас да достигне 500 годишно.
Lancer споделя обща платформа с други модели на Mitsubishi и Chrisler по проекта глобална платформа. Много новости се забелязват в цялостното му излъчване. Предната решетка реактивен изтребител ще се превърне в характерна черта за моделите, с широка трапецовидна форма. Тук може да бъде оприличена на силуета на акула, допълнен от излъчването на уникалните по форма очи (фарове). Изваяната, отсечена опашка подчертава спортната форма на купето, докато V-образните характерни линии под задните стопове прибавят драматичност към дизайна на капака на багажника.
Седалките са удобни и спортни, а таблото изчистено. Уредите са ергономично раположени и лесни за виждане и управление.
Моделите, които са вече у нас, са с 1,5- и 1,8- литрови бензинови двигатели и 2,0-литров дизел с мощност от 109 до 143 к.с. сили и висок максимален въртящ момент (съответно от 143 Нм до 310 Нм). Към различичните версии се предлагат 5-и 6-степенни механични скоростни кутии, както и автоматик със спортно управление, чрез лостове от волана.
Окачването на автомобила е настроено оптимално и той се държи отлично при всякакви пътни условия. Основната част от теста премина на сняг и лед и двата модела, които управлявахме, демонстрираха удивително пътно поведение и управляемост. Системите за сигурност държат лансера като в релси. Тези му характеристики доставят на водача усещане за сигурност и правят пътуването истинско удоволствие.
И ако новият Lancer не може да изненада феновете с качествата, които са характерни за неговото ДНК, то изненада са цените, които в случая са адаптирани за родния пазар и започват от 27 000 лв.
Скоро се очакват и истинските спортни бегачки Evo X и Sportsback, към които интересът е осезаем.


Изображение Изображение Изображение

Автор:  Butt [ 09 Яну 2008, 00:31 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Nissan X-Trail

X-Trail

Да следваш един изключително успешен автомобил като оригиналния X-Trail, не е лесна задача, особено когато клиентите ни казват да оставим нещата както са си. Но изцяло новият X-Trail е идеален пример за еволюционна промяна: минимални подобрения в ключовите области ще впечатлят собствениците, както и новите клиенти, заявява Карлос Таварес, изпълнителен вицепрезидент на подразделението Корпоративна стратегия и Продуктово планиране на Nissan.
Новият Nissan X-Trail, който дебютира по време на изложението в Женева, ще бъде пуснат в продажба в Европа през лятото на тази година. Въодушевени от успеха на модела на нашия континент, от компанията съобщават, че той ще бъде тръгне на пазара в Европа още преди да бъде на разположение на потребителите в Япония. За автомобил, който се произвежда именно в тази страна, това се случва за първи път в историята на Nissan.
ЗА нововъведенията в новия Nissan X-Trail може да се кажат много неща. Повече пространство, по-голяма сигурност, по-стабилно движение, благодарение на обновената интелигентна система за задвижване на четирите колела с познатото име ALL MODE, богата гама бензинови и дизелови двигатели.
Една от основните новости при Nissan X-Trail, обаче е, че като база за създаването му е използван представеният преди няколко седмици на пазара Qashqai. В резултат на това обновеният модел е с по-голямо междуосие - +5 мм до 2 630 мм, а общата дължина на автомобила е увеличена със 175 мм до 4 630 мм.
В двигателната гама на новия Nissan X-Trail може да бъде открит само един двигател, пренесен от предходната версия на модела. Оптимизиран, 2.5 литровият, четицилиндров бензинов мотор предлага 169 конски сили. Двете нови дизелови предложения в гамата на X-Trail са разработени на базата на двулитровия агрегат M1D и гарантират максимални мощности от 150 и 173 конски сили. Четвъртият двигател, на който ще могат да изберат бъдещите собственици на новия Nissan X-Trail е двулитров, бензинов с мощност 140 конски сили и 193 Нм максимален въртящ момент.
В стандартното оборудване на обновения Nissan X- Trail са включени климатична инсталация, електрическо задвижване на предните и задните стъкла, възможност за свързване на мобилен телефон посредством Bluetooth, предни, странични и въздушни възглавници тип завеса, спирачна антиблокираща система и система за електронно разпределение на спирачното усилие.


Изображение Изображение Изображение

Автор:  Butt [ 11 Фев 2008, 23:56 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Suzuki SX4

Suzuki SX4

Suzuki SX4 е един мултифункционален автомобил. Външно прилича на приповдигнат спортен хечбек. Отсечените линии и острите фарове, както и широката решетка отпред го определят като мъж в разцвета на силите си с твърд характер.

Вътре Suzuki SX4 много напомня на градския бестселър Swift, на платформата на който е построен и новия модел. Салонът се отличава от суифта по по-заоблените си линии. Панелът, където са разположени приборите е станал по-лаконичен. Базовата версия на Suzuki SX4 включва фабрично радио със CD чейнджър с управление от волана, 4 ел. стъкла, климатик, както и споменатата система за стартиране на двигателя без ключ.

За различните превъплъщения на Suzuki SX4 говори и факта, че ако искате да го ползвате само за града може да го поръчате със задвижване само на предните колела с автоматична скоростна кутия. При версията 4х4 сузукито върви с механична скоростна кутия. Точна тази версия изпробвахме по софийските улици и пътя към Копитото на Витоша. Високопроходимият вариант е с разстояние от пода до асфалта от 19 сантиметра, а обикновенният - със сантиметър и
половина по-малко, което е сравнимо близко с нивото на асфалтовите всъдеходи.

Тестовото сузуки бе оборудвано с 1,9-литров турбодизелов агрегат на италианския концерн FIAT, развиващ 120 коня. Скоростната кутия пък е 6-степенна, което играе огромна роля разхода на нафта да доближава рекордно ниски стойности. Адски добрият фиатовски дизелов двигател е напълно достатъчен да измъкне от сложни ситуации на пътя тежащата само 1400 килограма кола. В комбинация с историческата 4х4 система на японците от Suzuki SX4 наистина се получава един отлично проходим автомобил.

Suzuki SX4, който е с дължина 4235 мм и широчина 1755 мм, се държи прекрасно и по равен асфалтов път не само заради размерите и отличната си аеродинамика, но и заради окачването, което отзад е полузависимо, а отпред е тип McPherson - типична схема за един всъдеход.

Колата стабилно държи зададената траектория. 6-степенната скоростна кутия си пасва добре с дизеловия двигател, който има максимален въртящ момент 280 Нм при 2000 оборота, като скоростите се превключват адекватно. За повашаване на проходимостта Suzuki SX4 има сложна система 4х4 с междуосева блокировка, коетo си е направо рядкост при повечето асфалтови джипове. За да задействате задвижването и на 4-те колела, трябва за няколко секунди да задържите пръста си на копчето разположено между предните две седалки. Тогава 42 процента от въртенето отива на задните колела. С нарастването на скоростта въртящият момент по осите се изравнява. За разсеяните водачи пък блокировката се отключва при превишаване на 60 км/ч в случай, че сте напуснали офроудтрасето и сте се качили на асфалтовите шосета.

Безопасността в този апонски автомобил е издигната в култ. Сузукито разполага стандартно с ABS, система за разпределение на спирачното усилие и такава за екстренно спиране и ESP, както и 6 въздушни възглавници.


Изображение Изображение Изображение

Автор:  Butt [ 15 Фев 2008, 21:30 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Ford Ranger

Ford Ranger

Модерен екстериор
Промененият преден капак и широката грилена решетка оформят различното лице на пикапа, а ясно изразените арки на калниците подсилват стабилната му външност. Особеност е максималната защитеност на предната броня и вградените фарове за мъгла при off-road шофиране.
Стилен интериор
Интериорът на новия Ranger е напълно променен. Стилно решение са сребърните нюанси на таблото и централните инструменти, вентилаторните решетки, лоста за скоростите, бутоните за прозорците и вътрешните дръжки за вратите.
Многобройните багажни отделения, вграденото радио със CD плеър с възможност за възпроизвеждане на файлове с MP3 формат, както и опцията за 6 CD чейнджър и допълнителни говорители допълват удобството и комфорта на купето.
Различен двигател
Гордост за Ford Ranger е и 2,5-литровият Duratorq TDCi дизелов двигател с нова common-rail инжекционна система. Агрегатът е с увеличена мощност (143 к.с.) и тяга (330 Nm при 1800 об/мин), както и с подобрена икономичност. Трансмисията е 5-скоростна, ръчна, Durashift.
Увеличено товарно отделение и възможност за теглене
Новият Ranger е с 60 мм по-високи стени на товарната си кабина. За увеличаване на сигурността при превоза карго ограничителите са разположени в по-долна позиция. Капацитетът на Ranger е завиден – един тон полезен товар и три тона теглителна сила.
Подобрено управление
По-големите контролни носачи, амортисьорите с увеличен диаметър и удължените листови ресьори усъвършенстват управлението на новия Ranger. Подобрена е и хидравличната спирачна система. Специалната настройка на пружините допълнително гарантира сигурното му и прецизно поведение на пътя, независимо дали превозва товар или не.
Предният и заден ъгъл на заход на Ranger са проектирани и за най-стръмните терени, като при необходимост има възможност за лесно и бързо включване на 4х4 задвижване. Снабден и с двигател, разгръщащ висок въртящ момент, пикапа се превръща в истински off-road автомобил, който е стабилен и пригоден и за най-тежките пътни условия.

Автор:  Butt [ 12 Юни 2008, 22:56 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Dodge Avenger

Dodge Avenger

Avenger се присъединява към новото поколение на Chrysler Sebring в атаката на средния клас. Първи впечатления от четвъртия поред модел в европейската гама на Dodge.
Viper, Caliber, Nitro… Ако първите три предложения на Dodge на европейските пазари си приличат малко или много в стремежа си да се отличат от конкуренцията, предлагайки нещо екстремно, оригинално и дори екстравагантно, Avenger попада в един доста консервативен сегмент от пазара, в който експериментите и оригиналниченето невинаги срещат разбиране и аплодисменти.

Тежката съдба да бъдеш класически седан

Но какво да се прави - тежка е съдбата на класическия седан в днешно време. Заобиколен отвсякъде от жадни за пазарен дял нови автомобилни разновидности, той е принуден да угажда на подчертано сдържана по отношение на промените аудитория, изпълнявайки сложен баланс между желанието да внесе нещо ново и страха да не бъде отхвърлен поради недопустимо отдалечаване от традициите.

Какво направи Dodge?

Къде е мястото на Avenger в тази ситуация? На пръв поглед моделът, който слиза заедно със своя близък технологичен роднина Chrysler Sebring от поточните линии на изцяло обновения американски завод в Стърлинг Хайтс, прави впечатление преди всичко с необичайната си стилистика. Предписаната от каноните в жанра триобемна схема е налице, но в излъчването на доста внушителния с дължината си от 4,85 м седан се долавят редица нетипични за европейските представители на този клас черти. Вместо да демонстрира сдържаност и стилистична обтекаемост, която да се хареса на максимален брой потенциални клиенти, Avenger акцентира гордо върху марковата предна решетка, не се свени да покаже мускули в арките на колелата и цитира почти дословно по-големия си брат Challenger в областта на задните калници и странични колони на покрива. Всичко това спомага за формирането на характерна физиономия, способна да погъделичка интереса и на най-заклетия консерватор.

Комфортът преди всичко

По отношение на стилистиката и вида на използваните материали интериорът залага много повече върху практичността и находчивите детайли, отколкото върху престижното излъчване и изисканите орнаменти. Сивосребристата комбинация в полимерите на арматурното табло и облицовките създава непретенциозно, но солидно впечатление, подредбата едва ли може да обърка някого, а оборудването крие редица свежи изненади – над жабката е разположен малък хладилник с капацитет за четири кутии бира или безалкохолни напитки, материята на тапицериите със специално антибактериално покритие е с повишена устойчивост на зацапване и износване, специалната поставка за чаши на предния ред е в състояние да поддържа температурата на напитките в диапазона между 60 и 2 градуса по Целзий, а по желание вградената в централната конзола модерна аудионавигационна система с чувствителен на докосване дисплей и интегриран твърд диск с капацитет 20 гигабайта може да се разшири с DVD-модул за пътниците на задните места.

Удобството е лайтмотив и в поведението на Avenger на пътя. Макар и адаптирана към европейските вкусове, настройката на окачването и кормилната уредба на новия Dodge не е загубила американската си лежерност. Амбициите за динамичен стил на шофиране се толерират до определен момент, в който предницата се възпротивява с леко и предсказуемо хлъзгане по допирателната на завоя. Като цяло държанието на Avenger се вписва без проблеми в консервативните нрави, а ефикасното действие на системата ESP разсейва и последните колебания относно изрядността по отношение на активната безопасност.

Палитрата на модела

Гамата от двигатели включва три бензинови („световните” четирицилиндрови 2.0 и 2.4 и шестцилиндровия 2.7) и един турбодизелов агрегат (добре познатия 2.0 CRD със 140 к. с. от гамата на VW), съчетани с колекция от петстепенна и шестстепенна механична и четиристепенна автоматична трансмисия, към която на по-късен етап ще се прибави шестстепенен автоматик за версията с V6. Като най-сериозни на пазарите на Стария континент безспорно следва да се оценят шансовете на дизеловата версия, демонстрираща добре познатото съчетание от дрезгав звук, добра динамика и радващо нисък разход на гориво на двулитровия агрегат със система за директно впръскване помпа-дюза.

Автор:  Butt [ 12 Юни 2008, 23:49 ]
Заглавие: 

МОТОАВАНГАРД Acura MDX

Acura MDX

В чест на 20-годишнината от създаването на марката Acura, японската фирма ще представи на автосалона в Ню-Йорк новият си концептуален модел MDX. Салонът се отваря на 12 април, а дотогава от фирмата предлагат на нетърпеливите да видят компютърни изображения на модела, който е разположен в сегмента на луксозните всъдеходи. Серийното изпълнение ще се появи на американския пазар през тази есен, като второ поколение автомобил изцяло проектиран в Щатите и предназначен само за Североамериканския пазар.
Марката Acura беше основана от Honda Motor през 1986 година с цел достойна конкуренция на водещите луксозни марки от Щатите и Европа на американския пазар. За 20-те си години съществуване Acura си създаде много сериозна репутация, успя да предложи първият японски спортен супер-автомобил Acura NSX, внедри в серийните си автомобили такива напредничави технологии като спътниковата навигация, Bluetooth-подготовката и системата DVD-Audio. Acura стана и първият японски производител на луксозни автомобили, който организира производството на моделите си на територията на Северна Америка.
Освен премиерата на новия MDX, през лятото в САЩ ще стартират продажбите и на новия пълноприводен модел RDX.


Инфото е малко неактуално, но пък предаването е - Acura MDX 2008 3.7 VTEC

Изображение Изображение Изображение

Автор:  nightWatcher [ 13 Юни 2008, 08:30 ]
Заглавие: 

а бря, що само на азиатските автомобили слагаш фотота... ах ти... :lol:

Страница 3 от 4 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/