forum.gorna.net

Free зоната за Телнет клиенти.
Дата и час: 22 Окт 2018, 22:54

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Режим на клавиатурата:

Правила на форума


Натиснете за да видите правилата



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2009, 22:33 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 20 Ное 2005, 20:25
Мнения: 2484
Местоположение: The cape of Good Hope
bobiMpower написа:
Аз знам някои нагорнища по нашия край ама ще ни се е*е майката на тях :lol: :oops:

по картала нагоре :D:D

_________________
Количеството интелект на планетата е константа,а населението расте.


Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2009, 23:21 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2007, 08:38
Мнения: 3998
Местоположение: Nibiru
По нашия край има много удобни за бягане места :)
По пътя от Пишмана до Сини вир, от Пишмана до завод "Червена звезда"(покрай станцията на Електроразпределение), а за баири - от Пишмана до военния полигон зад ЗЗУ 8).

Училищните дворове(по-специално футболните игрища) също са удобни за кросчета :)

_________________
http://prize.bg/bobiMpower


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2009, 23:24 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 18 Дек 2004, 15:26
Мнения: 3321
Местоположение: Like a Hobo I was born to walk alone !!!
OpEnGL написа:
хахахахах ,"почини малко и пий вода" луд ли си ? отиваш към чурукувец тръгваш нагоре по нагорнището качваш се до хижите и после се спускаш по надолнището да поотпочинеш,бягай умерено-по скоро бавно след 30-тата минута се горят мазнините,имай впредвит ,че нетрябва да спираш и да пиеш вода докато бягаш -докато бягаш ти изгаряш мазнини и вода а като пиеш правиш обратния ефект така че няма смисъл.след като спреш 4ак след 15 мин някаде можеш да пиеш вода ако ти се пие , иначе гледай-30 мин след бягане да не пиеш и ядеш.До 30 мин след бягане организма ти разгражда мазнините и пресушава водата


и току виж - хоп някое мускулно влакънце се скъсало... от липсата на водица... 8)

_________________
I am immortal, I have inside me blood of kings
I have no rival, no man can be my equal
Got your world in my hand







Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 00:10 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2007, 08:38
Мнения: 3998
Местоположение: Nibiru
Спокойно бре, преди бягане с него ще отидем да ударим по 2 бири :lol:

Шегувам се...

А сериозно, значи преди бягане, след бягане трябва да има някакъв период от време без хранене?
Както споменахте 30-ина минутки...

_________________
http://prize.bg/bobiMpower


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 09:09 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 27 Юни 2006, 17:51
Мнения: 919
bobiMpower написа:
Училищните дворове(по-специално футболните игрища) също са удобни за кросчета :)

Определението "крос" се използва за бягане по пресечена местност. Т.е. не се изразяваш точно.
Най-точният показател за нивото на натовареност на организма си е пулса . Има три основни зони на натоварване - аеробна, смесена и анаеробна. За вас ви трябват натоварвания в първата зона, прието е да се смята, че средния пулс в тази зона е до 140-150 уд/мин.Но за начало е по-добре да бягате с пулс около 120 уд/мин. Измерването най-лесно става като поставите пръсти отстрани на шията си и отброите ударите за 10сек и умножавате по 6 ;)
Както спомена някой разграждането на мазнините започва след около 40 минута, но при липса на въглехидрати в организма може да започне и по-рано. Т.е. ако не приемате такива или поне ги сведете до минимум ще горите по-рано мазнини, респективно ще отслабнето повече(може би).
Приемането на течности не е никакъв проблем, така или иначе ако не пиете преди и по време на бягането организмът ще си набави необходимите му количества по-късно. А и смъкването на килограми от дехидратация е краткоефективен метод за отслабване.
И както казваше треньорът ми навремето - Всички проблеми идват от нередовно бягане :lol: :lol: :lol:

_________________
www.brownteam.org
www.browncup.org


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: nai posle neshto smislenno
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 10:40 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 25 Апр 2003, 18:29
Мнения: 44
Местоположение: Gorna Orqhovica
=D> =D> =D>

_________________
Zavinagi qrostno zgrab4il miga.....


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 13:10 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2007, 08:38
Мнения: 3998
Местоположение: Nibiru
BROWN TEAM написа:
bobiMpower написа:
Училищните дворове(по-специално футболните игрища) също са удобни за кросчета :)

Определението "крос" се използва за бягане по пресечена местност. Т.е. не се изразяваш точно.

Ако видиш само какви са училищните дворове, ще си промениш мнението :lol: :lol: :lol:

_________________
http://prize.bg/bobiMpower


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 18:35 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 04 Май 2003, 21:18
Мнения: 1429
Местоположение: G.O. / Vn.
Skype: strafe666
bobiMpower написа:
Спокойно бре, преди бягане с него ще отидем да ударим по 2 бири :lol:

Шегувам се...

А сериозно, значи преди бягане, след бягане трябва да има някакъв период от време без хранене?
Както споменахте 30-ина минутки...


За храна минимума е 2 часа за напитки около 30-60 минути. За да не те боли далака по-време на бягане и за най-ефикасно изгаряне на мазнини и уползотворяване на храните, които си погълнал.

Хоуплеса ми е много забавен с това непиене на вода.. - Вода се пие, но малко в смисъл, ако си много жаден - пиеш глътка 2 не повече, това е достатъчно да ти завърти баланса на водата. Ако много ти се пие - а не пиеш, се увеличава опасноста от обезводняване, разтягане, късане на влакна ( както каза НайтУотчър-а). Хубаво е за всеки случай да си носиш 1 шишенце вода.


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 19:36 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2003, 23:55
Мнения: 3615
Местоположение: :P
Skype: xedox_
Брех...40 минути добре да започнат да се топят мазнините,и още 30 докато се топят.... 1 час и горница не е ли малко трудно да се бяга,дори умерено ? И да ви попитвам за тези фитнес колани(запарващите)...какъв е ефекта да се бяга с тях ? И няма ли опасност от прегряване,все пак за това се поти човек.

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2009, 22:38 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 10 Авг 2006, 12:30
Мнения: 189
Предлагам ти и друго ... Спри сладкото(въглехидрати) за 25 дена (но не след като минат 25 дена , 1 седмица само сладко да ядеш ) :) и кросвай редовно и след това :) ефекта е невероятен.


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009, 20:03 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2004, 16:25
Мнения: 186
Местоположение: Grave
XeDoX написа:
Брех...40 минути добре да започнат да се топят мазнините,и още 30 докато се топят.... 1 час и горница не е ли малко трудно да се бяга,дори умерено ? И да ви попитвам за тези фитнес колани(запарващите)...какъв е ефекта да се бяга с тях ? И няма ли опасност от прегряване,все пак за това се поти човек.

след 30-тата минута почват да се топят мазнините, а тея колани могат да ти преебат бъбреците

_________________
Изображение
Power is Unlimited !
Изображение
АЗ СЪМ ТОВА ,КОЕТО НИКОЙ ОТ ВАС НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ !!!


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2009, 20:06 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 24 Фев 2004, 16:25
Мнения: 186
Местоположение: Grave
nightWatcher написа:
OpEnGL написа:
хахахахах ,"почини малко и пий вода" луд ли си ? отиваш към чурукувец тръгваш нагоре по нагорнището качваш се до хижите и после се спускаш по надолнището да поотпочинеш,бягай умерено-по скоро бавно след 30-тата минута се горят мазнините,имай впредвит ,че нетрябва да спираш и да пиеш вода докато бягаш -докато бягаш ти изгаряш мазнини и вода а като пиеш правиш обратния ефект така че няма смисъл.след като спреш 4ак след 15 мин някаде можеш да пиеш вода ако ти се пие , иначе гледай-30 мин след бягане да не пиеш и ядеш.До 30 мин след бягане организма ти разгражда мазнините и пресушава водата


и току виж - хоп някое мускулно влакънце се скъсало... от липсата на водица... 8)

ти си някаф уникат , ходи се прегледаш ! културистите като се обезводняват и бягат и дигат по твойта логика тряа са с разпокъсат навсякаде , +тва не само водата е фактор ! и като успееш да си обезводниш толкова мускула че да ти се скъса сухожилия ща черпя една вода ! :lol:

_________________
Изображение
Power is Unlimited !
Изображение
АЗ СЪМ ТОВА ,КОЕТО НИКОЙ ОТ ВАС НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ !!!


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2010, 18:10 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2006, 16:12
Мнения: 1327
Местоположение: Горна Оряховица
OpEnGL написа:
хахахахах ,"почини малко и пий вода" луд ли си ? отиваш към чурукувец тръгваш нагоре по нагорнището качваш се до хижите и после се спускаш по надолнището да поотпочинеш,бягай умерено-по скоро бавно след 30-тата минута се горят мазнините,имай впредвит ,че нетрябва да спираш и да пиеш вода докато бягаш -докато бягаш ти изгаряш мазнини и вода а като пиеш правиш обратния ефект така че няма смисъл.след като спреш 4ак след 15 мин някаде можеш да пиеш вода ако ти се пие , иначе гледай-30 мин след бягане да не пиеш и ядеш.До 30 мин след бягане организма ти разгражда мазнините и пресушава водата


Т'ва изказване е много некомпетентно, да не кажа по-силни думи. По време на бягане тялото се обезводнява, температурата му се повишава, кръвта се сгъстява и циркулирането и става по-трудно. Именно по тая причина трябва да се приемат малки количества вода по време на тренировка, особено ако е интензивна - 100-150 мл. на 15-20 мин. Хубаво е и преди самото бягане, около 30 мин. да се приеме 200-300 мл. вода, а след приключването на тренировката пак да се приема на малки количества. Трябва да се избягва пиенето на вода "на един дъх", за да не се натовари организмът. Водата помага при тренировка, а не вреди. Освен това във водата няма калории, мазнини и др. вредни вещества.


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 03 Май 2010, 12:33 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2007, 08:27
Мнения: 660
Хпрата стават сутрин рано преди да са закусвали и бягат. Колкото повече се потиш толкова по-добре.
Трябва да се натоварва много, защото на ден телата ни изгарят по около 70 кг енергия. Щом телата ни изразходват такова количество енергия и няма ефект външно, представете си колко труд трябва да се положи :)

Лошото е, че някои фитнеси нямат специализирани кардио уреди.


П.С. Ква е тази кофа :)


http://www.youtube.com/watch?v=RZciY7ymPmU
Може да си изтеглите видеата на тази система от торентите :)

_________________
Damnant quod non intellegunt.

Acer Aspire 5942G Intel Core I7-740QM quadcore 8GB DDR3 RAM 640 GB HDD ATI HD 5650 1GB


Последна промяна curse на 03 Май 2010, 16:56, променена общо 5 пъти

Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 03 Май 2010, 15:36 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 11 Яну 2010, 18:49
Мнения: 860
curse написа:
... изгарят по около 70 кг енергия.

За кофа пълна с компресия чувал ли си?


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 03 Май 2010, 16:06 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 11 Яну 2010, 18:49
Мнения: 860
За бягането сигурно има изписано доста в нета и на други места. Според мен при всеки е индивидуално по колко, кога и как да се бяга. Универсалното за всички е, че не бива да се прекалява, да се загрява предварително и да се правят разтегателни упражнения на мускулите на краката, нетренираните да не бягат на терени с голяма денивелация, защото натоварването се увеличава в пъти и вместо да стопиш някой кг. може да съксаш или разтегнеш нещо което да те обездвижи за месеци и да стане обратното. Бягането трябва да става постепенно първо с по-бързо ходене, лек тръс, докато се стигне някакво оптимално за човека темпо. Темпото с времето ще бъде по-бързо и дистанциите ще се увеличават. Много важен момент е дишането. Имам късмета от някой спортове преди време да се науча да дишам правилно. Значи дишането трябва да бъде следното: вдишваш през носа плавно, задържаш и издишаш плавно през устата. Това са 3 етапа, като всеки е с период няколко крачки. При бягане тялото гори много кислород и поради тази причина, ако не се диша както трябва на мускулите кислорода ще им идва малко, оросяването на мозъка също ще бъде не така добро и ще се получава задъхване, замайване и бърза отпадналост. Пулса и кръвното при неправилно дишане също много скачат. Готино е човек да има и някакъв уред с който да си записва целите тренировки с всички изменения на тялото, функциите, показателите, времена, километри и т. н. Бих препоръчал на всеки Garmin Forerunner 305. Има и по евтини пак добри варианти и без GPS на фирмата Polar примерно. 8-)


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 30 Май 2010, 14:01 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2004, 21:45
Мнения: 1019
Местоположение: Куфар
Това за водата са пълни глупости може да се пие вода и докато бягаш , но малко колкото да си навлажниш устата

_________________
ИзображениеИзображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 30 Май 2010, 16:18 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 05 Яну 2007, 22:39
Мнения: 1379
А никой не каза по колко пъти в седмицата трябва да се бяга (ако всеки път се бяга по около час) 8)


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2010, 14:04 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2003, 22:05
Мнения: 1244
Skype: kobra3
Лек крос над 15 мин защото след това почват да се топят мазнините. Аз бягам през ден да може да правя и почивки и след бягане упражнения за стомах. 8-)

Обаче бягай по трева на стадиона примерно и прави повече обиколки примерно 5 1-2 мин почивка и още толкова или повече без почивка.

п.п. Също за по голям ефект си купи неопренов колан и бягай или карай колело със него :D

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие: Re: Бягане
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2010, 12:02 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2007, 08:27
Мнения: 660
Коланът не е много за препоръчване.

_________________
Damnant quod non intellegunt.

Acer Aspire 5942G Intel Core I7-740QM quadcore 8GB DDR3 RAM 640 GB HDD ATI HD 5650 1GB


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 47 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Web Hosting by MyhostBG
Powered by Telnet Ltd. © 2009