forum.gorna.net

Free зоната за Телнет клиенти.
Дата и час: 14 Дек 2018, 14:39

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Режим на клавиатурата:

Правила на форума


Натиснете за да видите правилата



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2006, 21:53 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 05 Юни 2006, 20:44
Мнения: 456
Местоположение: VTC
Доколко вредят цигарите на бодибилдинга?


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2006, 22:19 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2005, 13:54
Мнения: 1014
Местоположение: в залата на Христомир
Nod32 написа:
Доколко вредят цигарите на бодибилдинга?
Ся според мен това си е лично мнение но мисля че спира растежа на мускулите или го забавя.Пак казвам лично мнение

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2006, 23:37 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 23 Апр 2005, 21:24
Мнения: 80
Местоположение: V.Tarnovo
ДА ти кажа имам един приятел дет пуши и то по много и кат доиде в залата и дига с някви луди тежести и си расте нормално ,не се задъхва ...
обаче мен ако питаш цигарите са пълен ташак и вредят много на организма
ако сега дигаш и пушиш и си мислиш че сичко е 6 то след време повярваи ми няма да е така 1000%

_________________
Champions are not born they are made


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2006, 23:59 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 21 Юни 2003, 19:46
Мнения: 1871
Изображение

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2006, 01:28 
Аватар
Значи не се занимавам с бодибилдинг, занимавам се с биология. Ето какво пише в учебника:

Никотинът предизвиква спазми на коронарните артерии, които кръвоснабдяват стената на сърцето, повишава степента на възбуждане на сърдечния мускул и е причина за по-бързо настъпване на умора на миокарда [сърдечния мускул], понижаване на неговата трудоспособност. Никотинът способства за развитие на Бюргерова болест, при която се изменят стените на кръвоносните съдове предимно на долните крайници. Нарушава се нормалното им кръвоснабдяване. В някои случаи се налага дори ампутация на засегнатия крайник.

Според мен независимо тренираш ли нещо, или не - пушенето си е боклук от секъде. Освен ако не си пияница - тогава пушиш, за да ти станат белите дробове черни, че да можеш да пиеш повече :lol:


Върнете се в началото
  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2006, 04:20 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2004, 21:45
Мнения: 1019
Местоположение: Куфар
DoC написа:
Значи не се занимавам с бодибилдинг, занимавам се с биология. Ето какво пише в учебника:

Никотинът предизвиква спазми на коронарните артерии, които кръвоснабдяват стената на сърцето, повишава степента на възбуждане на сърдечния мускул и е причина за по-бързо настъпване на умора на миокарда [сърдечния мускул], понижаване на неговата трудоспособност. Никотинът способства за развитие на Бюргерова болест, при която се изменят стените на кръвоносните съдове предимно на долните крайници. Нарушава се нормалното им кръвоснабдяване. В някои случаи се налага дори ампутация на засегнатия крайник.

Според мен независимо тренираш ли нещо, или не - пушенето си е боклук от секъде. Освен ако не си пияница - тогава пушиш, за да ти станат белите дробове черни, че да можеш да пиеш повече :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
ИзображениеИзображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2006, 23:03 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2004, 17:37
Мнения: 477
Местоположение: без значение!
ИзображениеНа 40год.. на ден не пада под 2-ве кутии цигари..

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2006, 23:07 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2004, 19:43
Мнения: 655
Местоположение: u doma - tam kydeto ima Puding
MobbDeep написа:
ИзображениеНа 40год.. на ден не пада под 2-ве кутии цигари..


познавам го :)) даже съм тренирал с него ;]

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2006, 23:09 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2004, 17:37
Мнения: 477
Местоположение: без значение!
аз съм чувал за него.. но не го познавам лично.. :lol:

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2007, 09:21 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 24 Авг 2007, 01:22
Мнения: 29
Местоположение: Велико Търново
Тютюнопушенето вреди на белите дробове и сърцето но не и на мускулите,но пак не е и много хубаво да пушиш по 2 кутии на ден... :?

_________________
„We Live In One Unrealistic World,So Live Your Life,Get The Money,Fuck Laddies And Run!"


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2007, 23:14 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2005, 21:10
Мнения: 581
Местоположение: G.O.
Ха откаде да знам - не пуша! :lol:

_________________
НЕ Е ЯКО ДА СИ ГОТИН. ГОТИНО Е ДА СИ ЯК!

Не ме интересува че говорят зад гърба ми,значи още са зад мен!


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2007, 08:58 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 19 Сеп 2003, 23:55
Мнения: 3615
Местоположение: :P
Skype: xedox_
BaT_LyuU написа:
ДА ти кажа имам един приятел дет пуши и то по много и кат доиде в залата и дига с някви луди тежести и си расте нормално ,не се задъхва ...
обаче мен ако питаш цигарите са пълен ташак и вредят много на организма
ако сега дигаш и пушиш и си мислиш че сичко е 6 то след време повярваи ми няма да е така 1000%


Абе друго си е да отидеш да избягаш 2-3 обиколки на стадиона...съмнявам се да е пак толква издръжлив както като вдига тежести...е зависи от кога пуши,но все пак...Така мисля аз

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2007, 10:16 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 11 Мар 2004, 19:34
Мнения: 312
Местоположение: DeEp InSiDe Ur mInD
Помнете пушачите имат 2 черни дроба :)

_________________
Everybody wants to go to heaven but nobody wants to die


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2007, 08:41 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 27 Юни 2006, 17:51
Мнения: 919
Не вреди никак, ако се има предвид само това, за което питаш. Така, като "вдигането", за което сте големи специалисти повечето тук, не е от спортовете свързани с максималното кислородно потребление и усилията са на анаеробна основа. Вреди ако се занимаваш с функционални спортове

_________________
www.brownteam.org
www.browncup.org


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2007, 11:17 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 16 Окт 2007, 11:49
Мнения: 11
Ба кото и да си говорим нее хубаво да пушиш и тва е :lol:


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2007, 11:26 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 22 Ное 2006, 22:38
Мнения: 695
Местоположение: Тhe dark side of the moon
Единственото хубаво на пушенето е че след ядене помага за бързото разграждане на храната .. :D

_________________
Life is too short to listen slow music !

http://moetogadje.com/link.php?id=1415 <-- Не цъкайте тук :)


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 24 Окт 2007, 21:58 
Offline
Telnet user
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2005, 21:10
Мнения: 581
Местоположение: G.O.
BROWN TEAM написа:
Не вреди никак, ако се има предвид само това, за което питаш. Така, като "вдигането", за което сте големи специалисти повечето тук, не е от спортовете свързани с максималното кислородно потребление и усилията са на анаеробна основа. Вреди ако се занимаваш с функционални спортове


А ти като си голям специалист ,кой ти каза че тези които се занимават с фитнес не включват в тренировката си кардио упражнения?

Аеробни / анаеробни тренировки - с какво са полезни?
Плюсове на аеробните и анаеробните натоварвания
От: Владимир Недков Публикувано: 04 Юни 2007



"Да правя ли аеробна тренировка или не? Кардио ли да бъде или с по-ниска интензивност?" В този материал ще намерите отговорите на тези въпроси и ще разберете какви плюсове и минуси има тренирането с аеробен катаболизъм на глицерол и гликоза. Ще разберете и какво означават последните думички. Приятно четене!
Какво е аеробна тренировка и какво анаеробна (малко химия за начинаещи)?
Аеробната тренировка е вид тренировка, подтикваща тялото да използва аеробен катаболизъм на енергоносителите глицерол и гликоза, за да произведе енергия.

Гликозата се набавя при разграждане на енергийните запаси от гликоген в мускулната и чернодробна тъкани и постъпвайки в кръвта, достига до работещите мускули. Последната отделя 4 ккал енергия.


Глицеролът е вторичен продукт на разграждането на мазнините (триглицеридите), склaдирани в мастните тъкани. Обикновено една молекула мазнина доставя на тялото една молекула от алкохола глицерол и три мастни киселини с обща калоричност 9 ккал.

Разграждането на вещества по този метаболитен път се нарича клетъчно дишане. Този процес има няколко фази за успешното приключване на някои, от които е нужен кислород. Ако в даден момент кислородът се изчерпа, в мускулната тъкан (става дума за скелетните мускули) започва да се образува млечна киселина. Колкото по-голямо е количеството освободена енергия с произход гликоза и по-ниско количеството кислород, налично в мускулните клетки, толкова повече млечна киселина се образува. Когато клетките (включително мускулните) работят в режим на недостиг на кислород говорим за анаеробен катаболизъм.

Тренировки с кратка продължителност и големи натоварвания се наричат анаеробни тренировки.

При аеробната тренировка се отделят малки количества енергия и въглероден диоксид, които ние издишаме. При анаеробната тренировка се отделя голямо количество енергия и млечна киселина, която складираме и на порции отнасяме за преработка в черния дроб.

Какво е аеробна тренировка и какво анаеробна (малко спортна физиология за начинаещи)?
Аеробните тренировки са такъв тип тренировки, в които мускулната тъкан работи с умерена интензивност и е обилно кръвоснабдена от сърцето, работещо в режим на висока интензивност. При такъв тип тренировки диафрагмата работи, като постоянно доставя нови и нови порции въздух, от който белите дробове извличат кислород, с който непрестанно обогатяват кръвта. Става дума за учестено дишане при висок пулс и постоянно кръвно налягане в комбинация с активно кръвоснабдяване на работещите мускули.

Анаеробните тренировки са такъв тип тренировки, в които мускулната тъкан работи с висока интензивност и кратък интервал, през който има огромно завишаване в тонуса на работещата мускулатура. Повишаването на пулса е закъсняващо, а белодробното обогатяване на кръвта с кислород е недостатъчно, за да осигури достатъчно количество за аеробно разграждане на гликоза. Налягането в кръвоносната система също се увеличава пиково и остава по-високо от нормалното няколко минути след анаеробното натоварване. Налягането постепнно се нормализира, а след него и пулса. Това се случва след направата на серия с 6-10 повторения избутване на щанга от лег например.

Какво е кардио тренировка?
Кардио тренировката е аеробна тренировка с по-висока интензивност и умерена продължителност (до 60 мин). Обикновенно се говори за тренировки с пулсова честота между 120 до 165 удара в минута или между 55 до 75% от максимално допустимия пулс за възрастта.

Ето какви плюсове има правенето на аеробни тренировки:
1. При отслабващи:

Тонизират мускулите в тялото и подобряват циркулацията на кръвта, като понижават кръвното налягане
Подобреното кръвообращение подобрява метаболизма на мазнините особено, ако спортуващия спазва хранителен режим с контрол над въглехидратите
При по-възрастни индивиди и деца се наблюдава укрепване на костната система в следствие повишеното кръвоснабдяване на костната тъкан (при наличие на достатъчно калций в диетата)
Подобрява способността на клетките да използват триглицериди (мазнини) за гориво, намалявайки използването на гликоген извън работещите мускули (чрез локална редукция на мазнини)
Складирането на повече гликоген в мускулите (ако няма конрол над въглехидратите) води до по-висока аеробна издръжливост, което отлага момента на включване на мазнините в аеробния метаболизъм, сиреч забавя отслабването
Понижава риска от инфаркт на миокардата
Повишава броя на червените кръвни клетки и намалява оксидативния стрес
2. При покачващи мускулна маса:


Складирането на повече гликоген в мускулите (при високи нива на въглехидратите в храната) води до по-висока аеробно-анаеробна (смесена) издръжливост, но отлага момента на включване на мазнините в аеробния метаболизъм
Подобрява скоростта, с която се възстановяват мускулите след изпълнение на упражнения при високо интензивно натоварване (с анаеробен и смесен характер)
Увеличава дебита на кръвоносните съдове в мускулатурата (увеличена капиляризация), като позволява по-добро кръвоснабдявяне
Повишава броя на червените кръвни клетки и намалява оксидативния стрес
3. При поддържащите форма:


Тонизират мускулите в тялото и подобряват циркулацията на кръвта, като понижават кръвното налягане
Подобреното кръвообращение подобрява метаболизма на мазнините особено, ако спортуващия спазва хранителен режим с контрол над въглехидратите
Подобрява скоростта, с която се възстановяват мускулите след изпълнение на упражнения при високо интензивно натоварване (с анаеробен и смесен характер)
При по-възрастни индивиди и деца се наблюдава укрепване на костната система в следствие повишеното кръвоснабдяване на костната тъкан (при наличие на достатъчно калций в диетата)
Понижава риска от инфаркт на миокардата
Повишава броя на червените кръвни клетки и намалява оксидативния стрес
4. При оформящите:

Тонизират мускулите в тялото и подобряват циркулацията на кръвта, като понижават кръвното налягане
Подобреното кръвообращение подобрява метаболизма на мазнините особено, ако спортуващия спазва хранителен режим с контрол над въглехидратите
Подобрява скоростта, с която се възстановяват мускулите след изпълнение на упражнения при високо интензивно натоварване (с анаеробен и смесен характер)
Увеличава дебита на кръвоносните съдове в мускулатурата (увеличена капиляризация), като позволява по-добро кръвоснабдявяне
Повишава броя на червените кръвни клетки и намалява оксидативния стрес
В заключение:
Излиза, че няма причини да не включите аеробни тренировки към своята фитнес програма. По-добре се огледайте за следващата статия "Видове аеробни тренировки", където ще може да научите какви аеробни тренировъчни занимания е възможно да практикувате в родните спортни центрове (а и не само родните).

_________________
НЕ Е ЯКО ДА СИ ГОТИН. ГОТИНО Е ДА СИ ЯК!

Не ме интересува че говорят зад гърба ми,значи още са зад мен!


Върнете се в началото
 Профил  
Отговори с цитат  
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Web Hosting by MyhostBG
Powered by Telnet Ltd. © 2009